10 august 2009

Televiziuni despre nimic


Au făcut din rahat bici şi vor să ne pocăne la urechi. Vorbesc despre o serie de televiziuni apărute ca ciupercile după ploaie şi care nu îmi spun nimic, nu mă atrag şi chiar mă deranjează pe alocuri. În primul rând TVR info. Încep cu ei pentru că sunt o ramură a "televiziunii poporului". De cele mai multe ori când răsfoiam canalele instalate şi ajungeam la ei vedeam doar imagini preluate din diferite oraşe, fie din România fie din afară. Şi asta nu e tot. Curios să văd imagini de pe unde n-am ajuns încă, mi se arată pentru câteva minute un colţ de plajă cu un grup de persoane care se bronzau. Şi ce mai fac aceştia? Păi unul se scarpină în partea dorsală, altul magă mâna în slip să îţi aranjeze bogăţia pentru că tocmai trecuse o blondă fără sutien prin faţa lui şi i-a produs reacţii, o domnişoară (alta, nu blonda) alerga mai în reluare ca să o poată prinde cel ce unul care doar după câteva secunde a intrat în cadru... şi multe alte asemenea acţiuni. După câteva minute intră ştirile, schimb programul pentru că am urmărit aceleaşi ştiri într-un grupaj de mai devreme. Răsfoiesc programele, ajung la capătul listei şi dau mai departe. Ajung din nou la TVR info şi surpriză, se terminaseră ştirile şi văd iar imagini live din Sibiu, Bucureşti, Amsterdam, colţul de plajă şi aşa mai departe. Păi la aşa televiziune... mai poţi emite pretenţii pentru un rating crescut? Dacă aveţi un motiv bun pentru care aş urmări acest canal transmiteţi-mi şi mie.

Să mergem mai departe: GSP Tv.

Şi-au tras ăştia 3 televiziuni pentru a transmite Liga I integral. Nu Îmi aduc aminte să fi văzut două meciuri în acelaşi timp (unul pe GSP şi altul pe GSP2 sau GSP3) , dar acelaşi meci sau aceeaşi emisiune pe toate aceste programe, da. Mai mult, de când am revenit în Agnita nu mai văd decât meciul transmis pe Antena 1 pentru că pachetul e scump. Aş vrea doar GSP şi preţul sa fie doar o treime, dar nu că se dă la pachet.

Niciun comentariu: