31 august 2009

Natura lucrează în Photoshop


Am răsfoit prin arhiva personală si mare mi-a fost mirarea când am gasit poza alăturată. La fel de mare ca atunci când am văzut "pe viu" acea floare. Nu, nu este vorba de nicio prelucrare, e cât se poate de real. Mult mai interesant este că laleaua a răsărit în cimitirul săsesc din Câlnic, judeţul Alba, unde nu mia era nicio floare, doar iarbă crescută anapoda peste morminte. Din păcate mi s-a dovedit încă o dată că omul este cel mai mare duşman al naturii. Şi asta pentru că o persoană din grupul de circa 30 cu care eram nu a rezistat tentaţiei de a rupe această ultimă urmă de viaţă din mijlocul mormanelor de oase.

5 comentarii:

Dee spunea...

Ce amintiri! 8->
Ce uameni! :|

Bogdan spunea...

Chiar ca astia este uameni :)

Alexandra spunea...

Imi aduc aminte cand mi-ai aratat fotografia asta pe calculatorul tau si nu mi-a venit sa cred ca exista asa ceva. Ma bucur ca o pot vedea si altii!

Anonim spunea...

Singurul loc unde poti gasi bijuterii Hello Kitty.

Bogdan spunea...

@ Anonim - si care este acest loc? Poate incropim o reclama, zic.