11 august 2009

ROmaniaca de 19 ani

Deşi este cel mai greu enduro rally din lume, Red Bull Romaniacs nu a dus lipsă de prezenţe feminine, nemţoaica Lisi Mucha urcând chiar pe podium la Experti Echipe în 2005. Însă până în 2009 nici o româncă nu a reuşit să se înscrie. A spart gheaţa Sorina Sandu, o tânără de doar 19 ani, componentă a lotului naţional de enduro şi câştigătoare în 2008, la categoria fete, a Campionatului Est European de Enduro. Sorina va concura la clasa Hobby făcând echipă cu austriaca Daniela Pexa.
“Nu eram decisă să merg până în urmă cu câteva zile. Este o competiţie extrem de grea, însă am decis să concurez pentru că este o bună ocazie de a acumula experienţă. Şi sper ca decizia mea să le determine şi pe alte fete din România să participe la competiţii. La Red Bull Romaniacs nu îmi doresc decât să termin pentru că este un raliu care te solicită la maxim, în munţi, timp de 4 zile, iar eu nu am mai participat la enduro-uri atât de lungi”, a declarat Sorina.
Startul ediţiei din acest an al raliuliu Red Bull Romaniacs se va da în 15 august în Sibiu unde va avea loc un spectacol impresionant pe două roţi.

Niciun comentariu: