28 iulie 2009

De tot rahatul...


În primul rând o să vă cer scuze pentru fotografie (ştiţi voi care). Din păcate la fel de scârbit am fost şi eu de nesimţirea celor care au produs aceste substanţe în tribuna terenului de handbal de la stadionul orăşenesc. Am mers şi eu, ca orice iubitor de sport, la campionatul de tenis organizat cu ocazia Zilelor Culturale ale Oraşului Agnita. Soarele puternic a făcut ca mirosul să mă izbească de cum am ajuns. Nu cred că mai trebuie sa adaug ceva sau să precizez că nu am rămas în acelaşi loc. Încă odată aştept cu nerăbdare mult promisa modernizare a bazei sportive. Poate se vor lua măsuri şi în ceea ce priveşte accesul şi nu vor mai putea intra în timpul nopţii toţi aceşti producători de rahat.

3 comentarii:

Romanu spunea...

eu nu inteleg articolu:(
tipu din poza juca cu mine
dar nu inteleg

Bogdan spunea...

Articolul si mai ales titlul nu se refera la jucatori ci la conditiile pe care le-au suportat cei din tribuna. Este foarte clar.

Romanu spunea...

acum am inteles:)
mai ai poze din meciul asta?