14 ianuarie 2011

Reclamă murdar de agresivă

Mă întorc de la servici relativ fericit că s-a mai încheiat o săptămână si tot atât de relativ nefericit că nu a fost săptămâna de salariu (aşa că nu am de dat împrumut). Intru în urbea noastră din ce în ce mai răscolită de săpăturile din asfalt şi privirea îmi fuge când în stânga, când în dreapta, în sus, în jos, mă ia cu ameţeli şi sunt aproape de a-mi luxa gâtul. Afişe peste tot. Nu se poate, zic, iar campanie electorală. Ce aromă de gogoşi ne vâră iar ăştia pe gât. Ajung în faţa blocului... stupoare. Aceleaşi afişe împrăştiate cât vezi cu ochii. Unele lipite pe canal, altele pe parbrize, majoritatea (la vreo 72 după o aproximare rapidă, ha) pe jos. Îmi fac loc printre ele, scap cu greu de vreo două care m s-au agăţat de talpă, iau unul în mână şi citesc: "CUMPĂR ORICE FEL DE AUTOTURISM... PLATA PE LOC ..." Ce campanie electorală, omu' vroia să îşi facă parc auto, banuiesc. Păi bine 'nea afaceristu', io înţeleg că îţi faci reclamă şi ai auzit matale că reclama agresivă de cele mai multe ori prinde, dar de ce eşti agresiv cu natura, spaţiul public şi cu dorinţa mea de a trăi pe o stradă curată? Iau telefonul şi sun. Lasă omu să sune de câteva ori ca şi când ar fi el ocupat şi răspunde când mă pregăteam să apăs REDIAL.
- Bună seara, zic. Înţeleg că doriţi să cumpăraţi maşini.
- Da, ce maşină aveţi?
- Una pe patru roţi plus una la nevoie, dar nu asta contează. Am o rugăminte, când mai puneţi afişe, gândiţi-vă că nu e să le amplasaţi în aşa fe încât să nu se împrăştie peste tot.
Omu' s-a blocat. Îl aud cum înghite în sec.
- Am înţeles, îmi cer scuze.
Ce i-o fi trecut prin cap când şi-a dat seama că cineva care a văzut afişul (afişele) îl sună dar nu pentru a vinde şi că există şi persoane preocupate de civilizaţie nu pot decât să îmi imeginez. Ce-i drept, reacţia lui a fost una cât se poate de corectă şi normală. Să vedem dacă va merge mai departe şi va aduna poate aficele împrăştiate... sau visez prea frumos? Dacă şi mâine, pe lumină situaţia va fi la fel o să fac şi nişte poze pentru a le posta, cu tot cu număr de telefon. Nici un bai dacă îi fac reclamă.

4 comentarii:

Alex spunea...

Si uite asa isi face ala parc auto pe spinarea ta, daca-i publici afisul. Daca te incalzaste cu ceva ...si Sibiul e plin de afise din astea.

Bogdan spunea...

Da, dar acolo nu sunt toate aruncate pe jos si nici nu sunt in fata la mine la bloc, sic.

Alex spunea...

Daca tot l-ai sunat trebuia macar sa-l intrebi despre ce e vorba.

Unknown spunea...

Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223