19 ianuarie 2011

Prostia se dă pe reţetă

Abia că mai pot să ţin ochii deschişi sau să mai găsesc tastele de durere. Mă străfulgeră câte o înţepătură blestemată în măsea că aproape îmi vine să turbez. Răscolesc sertarul cu medicamente şi nu găsesc nimic folositor. Scotocesc prin buzunare şi găsesc 10 lei, m-am scos, îmi ajunge pentru câteva algocalmine. Mă încalţ în timp ce înjur toate ce îmi vin în minte, trântesc uşa ca şi când ar fi un duşman de moarte şi iau drumul farmaciei. Farmacia plină. Aştept şi mă foiesc de mama focului. Mai trântesc câteva sute de înjurături în gând până să îmi vină rândul. Deja ochisem dozatorul de apă chioară din farmacie. Iau cinci pastile odată, îmi zic. Ajung la rând:
- O cutie de aaaaaa... măseaua, de algocalmin.
- Aveţi reţetă?
- Ce reţetă, vreau algocalmin.
- Pentru algocalmin vă trebuie reţetă.
- Doamnă, mă doare măseaua, vreau algocalmin!
- Nu pot să vă dau fără reţetă, dar pot sa vă dau Nurofen.
- Bine, cât e?
- 17,5.
- Lăsaţi, mă tratez cu ţuică. Reţetă nu am cum să iau pentru că nu m-am gândit cu 24 de ore în urmă că o să mă doară măselele şi să îmi fac programare la medic şi acum ar trebui să plătesc consultaţia.
Vă aduceţi aminte aceste situaţii? Nu aveţi cum pentru că o să aibă loc doar din februarie când algocalminul se va da doar pe reţetă. Mai are rost să vă spun că toată decizia e bazată pe faptul că astfel medicamentele mai scumpe, pentru care nu e nevoie de reţetă, o să aibă o trecere fabuloasă în rândul nefericiţilor de suferinzi.
O să ajungem încet încet să ne tratăm din nou cu leacuri băbeşti (rachiu la măsea să amorţească, ţigări fumate cu urechea, coifuri arse tot în ureche, sau rădăcini de cleşte).
Şi nu, nu mă doare măseaua, dar mă doare îngrozitor capul de cât de tâmpit şi incapabil e guvernul şi mafia din jurul lui.

6 comentarii:

Alex spunea...

Trebuia sa-ti cumperi si tu Ibuprofen, ca din asta e facut si Nurofenul...si costa 3 lei, te scoteai. :)

Bogdan spunea...

Nu ai inteles ca asta era o amintire din viitor? Nu maseaua era marea mea durere ci situatia

Alex spunea...

Pai inca nu se da algocalmin pe reteta?

Bogdan spunea...

Din februarie se da doar cu reteta

Anonim spunea...

Ce sa mai zicem noi, femeile ! Care in fiecare luna suntem disperate sa vedem cu ce ne mai alinam ingrozitoarele dureri menstruale, care treceau "de cand lumea si pamantu" cu ieftinul algocalmin la care acum nu mai avem acces! Exact ca in povestea ta cu maseaua!

Bogdan spunea...

@ Anonim - am auzit si eu ca sunt dureri ingrozitoare, dar nu as avea de unde sa stiu exact. Poate ca era necesar sa se gandeasca cel putin la voi femeile inainte sa decida treaba cu algocalminul daca nu s-au gandit la noi astia cu maselele bombardate de tigari, bere sau alte chestii dulci :)