19 aprilie 2012

De la extaz la agonie...

...cam aşa se poate descrie pe scurt ceea ce mi se întâmplă în ultimul timp legat de blog, calculator, lume virtuală.
Extaz: aflu de pe blogul lui Groparului sibiano-clujean că aş putea să câştig un laptop din partea celor de la www.evocomputers.ro dacă scriu pe blogul meu cea mai hazlie/enervantă/interesantă întâmplare legată de calculatorul meu. Şi am scris o întâmplare hazlie şi enervantă... aici... îndeplinind condiţiile impuse, printre care şi link către postarea Groparului şi site-ul donator de laptop. Am lăsat şi comment la postarea cu pricina de pe blogul săpătorului şi aşteptam o confirmare... includere în Trackbacks.
Agonie: aştept, urmăresc, re-comentez, aştept, insist... nimic. Nu mă bagă Groparu în seamă (oricum, e mai bine decât să mă bage în groapă). Poate nu am citit eu "scrisul mic" de la condiţii şi d'asta nu mă calific, dar nu mi-o spune nimeni. Asta păţesc şi când citesc contactele de pe la bănci.
Oricum, iaca după ce am scris o întâmplare hazlie, asta (povestită mai sus) se dovedeşte enervantă. Cum e Nea Gropare, asta se califică? Dacă nu, dă-mi de ştire, mai scriu vro 7, ca să nu zic chiar 8.

Niciun comentariu: