7 octombrie 2009

Nudist = fără culoare politică

Mereu m-am delcarat apolitic. Nu simpatizez cu niciun partid politic (poate şi pentru că în cazul fiecăruia doctrina a devenit istorie) dar mai ales cu niciun politician (nu mai are rost să mă explic, o ştie tot românul de ce). Acest lucru devine unori obsesiv, mai ales în perioada campaniilor electorale când îmi e greu să mă hotărăsc cum să mă îmbrac. Dacă îmi iau tricou roşu trezesc suspiciuni PSD-iste, dacă aleg portocaliu "devin" PD-L-ist, dacă e verde sunt "ecologist", alb e culoarea reprezentativă candidaţiilor independenţi, şi tot aşa mai departe.
Sper că e doar o obsesie puerilă de-a mea pentru că dacă toţi românii ar gândi la fel şi ar exagera ne-am transforma într-un popor de nudişti. Nu că ar fi foarte rău, dar campaniile de obicei nu sunt vara...

2 comentarii:

Stiri Tenis spunea...

am eu o idee ...iti iei un tricou diala asa colorat, dar sa stai atunci printre fete...;))
sper ca ai inteles:)

Bogdan spunea...

da am inteles ce vrei sa zici. Ma abtin sa comentez pentru ca orice as zice ar putea fi inteles gresit.