19 octombrie 2009

Angajez hrană pentru lei


Nu am greşit titlul, după cum s-ar crede la prima vedere. Aceasta este, pe scurt, ideea unei oferte de muncă publicate în ediţia 17-23 octombrie 2009 a săptămânalului Sibiu 100%. Posibil ca angajatorul să aibă intenţii bune însă mesajul este pe cât de dubios pe atât de comic. Iată anunul: "Firmă germană angajează persoane pt. lucru în Africa, cu contract, transport, cazare şi masă asigurate, pt. montat cort. Contract pe 3 luni, cu posibilitatea întoarcerii."
Ce înţelegem noi de aici? În primul rând că este vorba de montarea corturilor unde probabil şi cei are se angajează o să fie cazaţi, dar mă gândesc că în 3 luni se pot monta foarte multe corturi, pentru ce şi pentru cine atâtea!? În al doilea rând, şi mult mai grav de această dată "Contract pe 3 luni, cu posibilitatea întoarcerii". Să înţeleg că există doar posibilitatea ca în cazul în care mă angajez mă pot întoarce în ţară după trei luni? Adică există posibilitatea ca tigrilor, leilor şi celorlalte animale să nu le placă gustul meu şi să nu vrea să mă mănânce şi aşa voi scăpa? Puţin probabil, mi s-a spus că sunt un dulce.