5 iulie 2011

Poem de secetă populară...

... de pe vremea lu' răposatu', aplicat în timpuri băsesciene.

Foaie verde de cicoare
Iar trăim vremuri murdare
Degeaba am rupt carnetu'
Tot sughite robinetu.

Şi iar verde foi de ceapă
Apă-i multă, dar nu-i apă
Că o lună a plouat
Dar bazinu-i tot secat.

Ş-am zis verde ca în iarbă
Ia-ţi vecine o găleată
Şi să mergem la fântână
Ca să scoatem apă bună.

Celor ce-au închis conducta
Le-am dat cu nemiluita
Ce gândirăm fiecare...
Ba mai mică, ba mai mare.

Foaie verde care-ai fost
Bine Doamne că nu-i post
De când apa o opriră
Numa' carne bagă-n gură.

2 comentarii:

Bogdan spunea...

Buna,
am adaugat link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi la rubrica MAI MULTI DIN O MIE. Va rog sa imi trimiteti o notificare cand o sa faceti link catre UNUL DIN O MIE pe site-ul dvs. Titlul poate fi UNUL DIN O MIE sau 1 din 1000.
Toate cele bune.

Iasi spunea...

Buna,
Va multumesc pentru raspuns, am adaugat si eu linkul cu titlul "UNUL DIN O MIE"
Toate cele bune si multa bafta