27 august 2010

Oficial... concediu

No aşa... mi-e greu să scriu aceste rânduri pentru că deja sunt cu gândul în altă parte. Mi se întâmplă de vreo săptămână şi până azi, cu fiecare zi ce trecea, eram tot mai departe. Da... deja sunt în concediu, cel puţin neoficial, pentru că oficial mai am câteva minute de muncă. Ce bine e însă să stau întins pe plajă, marea la picioarele mele, soarele tace ca nu cumva să îmi deranjeze liniştea... doar vântul îmi mai trage căte o palmă din dreapta şi mă readuce pe scaunul de birou, în faţa tastaturii.
Revenind la realitate... da, îmi iau un binemeritat concediu, după o lungă aşteptare. Nici nu ştiu dacă am avut până acum concediu sau doar vacanţă şi zile libere de sărbători. Şi cât aş vrea să plec, nicidecum la mama zmeului, este totuşi foarte probabil să nu fac nimic relaxant în astea două săptămâni. Am plănuit o lucrare amplă de reamenajare a casei. Doar căteva plimbări prin natura, două trei gratare şi trezitul după ora 10 a.m. să îmi amintească faptul că de fapt sunt în concediu.
Fără alte precizări, programul de muncă pare să se fi terminat, aşa că vă salut din mers. Unde merg, sau unde stau şi ce fac, poate vă voi spune la întoarcere. Concediu plăcut celor mai norocoşi ca mine.

Niciun comentariu: