25 martie 2010

De-a râsu'-plânsu'

Băi, mă apucă din când în gând şi din gând în cânt căte o stare de scârbă faţă de tot ce se petrece în jur, şi înjur petăi ăştia care mă scot din pepeni. Cum Doamne iartă-mă, că suntem în post, să nu mă enervez când aud toate tâmpeniile de ştiri. Ori sunt eu prost şi înţeleg aiurea ori ne-am tâmpit cu toţii. Pai să vedem ce am înţeles eu în ultimile zile că se petrece în Românica...
Se iau bani pentru consultaţiile medicale de la persoanele care oricum platesc pentru că sunt asigurate, pentru că vezi Doamne, trebuie făcută economie la bugetul de stat, şi se varsă milioane de euro pentru un căcat de site căruia sincer nu îi vad deocamdată utilitatea. Pare-mi-se că ţara asta e condusă de nişte haiduci pe invers care iau de la săraci ca să dea la bogaţi. În altă ordine de idei se votează pentru arestarea unui senator care nu va fi totuşi arestat pentru că brusc i s-a făcut rău si este internat în spital. Cum se face că ăstora i se face rău de fiecare dată şi au greţuri mai des decât o femeie gravidă. Or fi însărcinaţi, zic.
Dar cât mi-ar fi de scârbă nu plec din România. Nu pentru că nu aş avea unde să mă duc, dar numa de-al dracu stau aici pentru că, tipic românesc, fac haz de necaz şi mă amuz, tot din când în gând şi din gând în cânt, de prostia ăstora.

Niciun comentariu: