3 septembrie 2009

Reproducerea la 9 ani


Mare mi-a fost surpriza când mi-a picat în mână o compunere despre reproducere a unui copil de 9 ani. Iată ce este aceasta în viziunea lui:


Pentru că se tot întâmplă ca oamenii pur şi simplu să moară, trebuie să apară alţii. Asta este copulaţia. Însă oamenii nu dorm, ci lucrează cu inima, penisul şi vaginul din greu. Eu i-am văzut pe părinţii mei în camera de zi când copulau. Tata icnea îngrozitor şi mama a urlat, însă deocamdată nici unul dintre noi n-a murit. Poate că doar au exersat, fiindcă bunica e deja destul de bătrână. Am observat că ei exersează cam de trei ori pe săptamână, cred că bunica va muri curând.
În noptiera mamei am găsit nişte pastile. Tata o tot întreabă dacă şi-a luat deja pilula. Precis e şi ea bolnavă, însă nu merge la doctor. Dacă ei continuă să exerseze aşa de mult, sigur va apărea o nouă fiinţă pe lume. Eu mi-aş dori un iepuras.Reproducerea la oameni se întâmplă prin seminţe. Florile şi tufişurile şi pomii trebuie udaţi des şi mama face duş în fiecare zi. Poate atunci creşte totul mai repede.Noua fiinţă creşte în burtă, însă fiindcă mami e bolnavă, o face de data asta poate tati. I-a crescut deja burta însă nu ne-a spus încă nimic.Când noua fiinţă apare pe lume, trebuie să iasă mai întâi prin vagin şi e foarte mică şi albă. Negrii ies cu siguranta prin fund.

EDUARD

5 comentarii:

Tavi Repede spunea...

chiar tare... grav e ca are dreptate puiu asta de drac:))

Anonim spunea...

gramatica lasa de dorit ca de obicei in romania

Anonim spunea...

ce sa te astepti de la un copil de 9 ani cand cei cu functii de seama o dau mai grav in bara in ceea ce priveste gramatica. despre asta s-a vorbit destul. Cat despre compunere, nu pare sa fie scrisa de un copil, e o gluma, nu? Unde ai gasit-o?

Anonim spunea...

Tare d tot. Si fratimi-o de 7 ani scoate niste perle de nu iti vine a crede.

Anonim spunea...

E tare compunerea asta! Oare chiar a scris-o un copil de noua ani? Cand ma gandesc ca noi la noua ani nici nu stiam ca nu exista Mos Craciun...