28 septembrie 2009

A decedat primarul Mediaşului UPDATE



Primarul Mediaşului, Daniel Thellmann, a pierdut lupta cu cancerul. Edilul şef a decedat în această dimineaţă, la 49 de ani, după o lungă suferinţă care l-a obligat să nu mai apară în public în ultimul an. Bun sau rău ca primar, în aceste momente nu mai contează.
Daniel Thellmann a fost primar al Mediaşului din 2004, la 4 ani după ce a fost ales consilier judeţean.
Simţind sfârşitul aproape, fostul primar a transmis un mesaj medieşenilor cărora le mulţumeşte pentru încredere.
"Dragi medieseni, Faptul că am fost primarul vostru timp de 5 ani a fost, în afara familiei, cea mai mare realizare a vieţii mele. Am fost profund onorat de încrederea pe care mi-aţi acordat-o şi pentru că aţi fost alături de mine în tot acest timp. Împreună am încercat să facem Mediaşul un oraş în care merită să trăieşti, de care am fost mândru şi pentru toate acestea vreau să vă mulţumesc. Împreună am avut multe planuri pentru oraşul nostru şi vă rog pe voi să le duceţi mai departe. Dumnezeu să aibă în pază oraşul nostru şi pe voi", este mesajul trimis de Daniel Thellmann şi publicat pe site-ul Primăriei Municipiului Mediaş.

Dumnezeu să-l odihnească!

Niciun comentariu: