1 decembrie 2011

Eu român! Eu român!

De 1 Decembrie cu toţii suntem români.
Din pură coincidenţă întâmplarea pe care urmează să o relatez a avut loc cu puţin înainte de Ziua Naţională a României. O întâmplare pusă sub semnul zicalei "Nu am nimic cu ungurii, dar nu pot să-i sufăr" (expresie preluată, deloc asumată).
Astfel, primesc la curte vizita unei persoane aflate la a doua tinereţe, reprezentantă a etniei maghiare din România. De cum face primii paşi în curte este întâmpinată de credinciosul şi dârzul străjer al moşiei, câinele. Şi se pune al meu pe un lătrat de parcă ar fi intrat prin efracţie o ceată de hoţi urmată de o armată de mâţe.
Femeia face o faţă gen Scary Movie şi mă întreabă cu un tremur evident în voce:
- Muşcă?
- Fără grijă, muşcă numai unguri!, zic relaxat şi cu un surâs ascuns.
Femeia intră în panică şi-şi reneagă etnia în faţa câinelui:
- Eu român! Eu român!


2 comentarii:

Alex spunea...

Poate o sa te calce vreo masina neagra cu numere de Budapesta dupa articolul asta. :)))

Bogdan spunea...

Cel mai probabil o sa fie un masina neagra cu numere de Budapesta :)