7 septembrie 2011

"Tot pe banii noştri?"

- Ioane! De la cât încep lucru ăştia de la Consiliu?
- De la 8.
- Ie pe naiba, chiar aşa... de la 8? Şi lucră atâtea ore până târzâu?
- Care atâtea ore, numa pân' la 2.
- Numa pân' la 2? Păi nu-i bine, mă Ioane! Nu-i destul! Or în orele de lucru intră şî pauza de masă?
- Va intra, io ştiu...
- Auzi, da... în pauza de masă... tot pe banii noştri mâncă?
- .....!?

* Discuţie desfăşurată în plin centrul oraşului la orele dimineţii  între doi agniţeni trecuţi de prima tinereţe.

2 comentarii:

Eu spunea...

zici ca e luata din Morometii! tare dragut!
iti imaginezi ce ar mai comenta ei daca ar lua un ziar?:)

Bogdan spunea...

@ Eu - Daca am fi atenti la dialogurile celor mai pensionari decat noi cred ca am regasi aproape toata literatura romanesca... nu doar istoria se repeta