18 decembrie 2010

miniMAX sub zăpadă

Cel mai mare magazin deschis la Agnita ar fi normal să ofere clienţilor, pe lângă produsele de pe rafturi, condiţii bune de a face cumpărături. Ei bine nu se întâmplă tocmai aşa. Parcarea supermagazinului miniMAX DISCOUNT este, de la căderea primei ninsori serioase, acoperită în totalitate de zăpadă. Oare nu şi-a dat niciun angajat seama că afară este iarnă şi că parcarea trebuie curăţată. Dacă pentru autoturisme mai merge cum merge, să împingi un cărucior prin această zăpadă este practic imposibil. Ca şi client al magaziului şi în acelaşi timp şofer, eşti obligat să cari toate cumpărăturile în braţe din faţa magazinului până la autoturism. Iar dacă ai avut norocul să găseşti loc de parcare doar în cel mai îndepărtat punct al parcării, situaţie foarte probabilă în preajma sărbătorilor de iarnă, şi ai mai şi umplut coşul de cumpărături, totul devine o aventură.
UPDATE: Iată şi câteva fotografii care confirmă situaţia neplăcută în care se află clienţii.



4 comentarii:

Luminita spunea...

Bogdane, trebuia sa faci niste fotografii, ca sa avem o imagine mai clara...Sunt tare curioasa cum arata parcarea...!

i_am_alex spunea...

Bogdane, la faza asta am ramas masca...nu legat de faptul ca parcarea e plina de zapada, ci de faptul ca in Agnita exista un astfel de market. Spun asta fara nici un fel de ironie...

i_am_alex spunea...

Hai ca m-am edificat (am intrebat-o pe maica-mea) si acum ma simt mai nasol....am trecut pe langa el de cateva ori...si nici nu l-am vazut macar.

Anonim spunea...

Buna ziua! As dori sa apelez la intelegerea si generozitatea dumneavoastra in situatia Anei Tudose , o fata de 17 ani din Iasi , eleva la Colegiul National Iasi. Aceasta sufera de tumora epifizara iar extirparea ei inseamna o operatie de urgenta extrem de costisitoare. EA ARE NEVOIE SA-I ARATAM CA MINUNILE SE MAI POT INFAPTUI. Acum , in prag de sarbatori ajutati la salvarea acestei vieti inocente. Orice ajutor este bine primit. Informatii , numarul de cont , administratorul contului cat si RMN`UL se gasesc se gasesc pe: http://www.tudoseana.blogspot.com/ . Va multumesc anticipat.De asemenea va rog ( VA IMPLOR !) sa postati acest comenatiu pe blog pentru ca acest caz sa fie mediatizat. Va multumesc anticipat!