5 noiembrie 2010

Mulţumim maestre Adrian Păunescu

Odihneşte-te în pace maestre Adrian Păunescu! Mulţumim pentru toate emoţiile pe care ni le-ai trezit de atâtea şi atâtea ori, mulţumim pentru că ai fost contemporan cu noi. Mulţumim pentru ultima poezie pe care ne-ai scris-o nouă. O transmit tuturor:





De-aicea, de pe patul de spital / Pe care ma gasesc de vreme lunga,

Consider ca e-un gest profund moral / Cuvantul meu la voi sa mai ajunga.

Ma monitorizeaza paznici minimi / Din maxima profesorului grija,

In jurul obositei mele inimi / Sa nu ma mai ajunga nicio schija.

Aud o ambulanta revenind / Cu cine stie ce bolnav aicea,

Alarma mi se pare un colind / Cu care se trateaza cicatricea.

Purtati-va de grija, fratii mei / Paziti-va si inima, si gandul,

De nu doriti sa vina anii grei / Spitalul de Urgenta implorandu-l.

Eu va salut de-a dreptul cordial / De-a dreptul cardiac, precum se stie,

Recunoscand ca patul de spital / Nu-i o alarma, ci o garantie.

Va vad pe toti mai buni si mai umani / Eu insumi sunt mai omenos in toate,

Da-mi, Doamne, viata, inca niste ani / Si tarii mele minima dreptate!

Un comentariu:

i_am_alex spunea...

Mare om.....totusi imi pare bine ca am fost contemporan cu el.