17 iunie 2010

Micuţul cel mai mare dinamovist

Îmi aduc aminte de vremea în care am început să înţeleg fotbalul (şi aici nu mă refer la jocurile mrdare pe care care au transformat în ultimul timp sportul rege în afacere pură) dar mai ales să iubesc o echipă. Eram în şcoala generală şi începusem să fac colecţie cu poze şi alte materiale reprezentative pentru Dinamo. În fruntea colecţiei de poze cu jucători nu putea sta decât Florentin Petre. Nu puteam la acea dată să văd un Dinamo fără micuţul jucător însă după ani l-am înţeles că plecarea sa în Bulgaria a fost din pure raţiuni financiare şi nu însemnau nicidecum renunţarea la sângele alb-roşu.
Recent, recunosc că m-am speriat puţin când am aflat că există posibilitatea ca Petre să joace penntru rivala Steaua. În acelaşi timp îmi spuneam că acest lucru nu poate fi dus la îndeplinire în cazul simbolului lui Dinamo.
Şi bineînţeles că nu s-a întâmplat, Petre mi-a confirmat aşteptările şi a declarat că sub nicio formă nu va juca pentru turma lui Becali. Sunt absolut convins că, deşi a plecat la bulgari pentru bani, oferta Stelei, fie ea şi de n'şpe ori mai mare nu îl va convinge pe Florentin Petre.

3 comentarii:

shinobu spunea...

Si eu am auzit asta pe la stiri, dar nu mi-am facut griji ca ar putea juca vreodata pentru Steaua... Sunt convins ca, daca ar reveni in tara, ar juca doar pt Dinmo!

shinobu spunea...

aaa... inca ceva.. ca numai acum mi-am adus aminte :P Eu sunt cel mai mare dinamovist :)

Bogdan spunea...

Stai linistit ca fiecare suntem "cel mai mare dinamovist" in viziunea noastra