10 noiembrie 2009

EU CU CINE VOTEZ?


De când a început campania electorală pentru alegerile prezidenţiale am dezvoltat o mare nedumerire: cu cine să votez? Credeam că mai confuz decât atât, în această privinţă, nu pot fi. M-am înşelat. Am participat în această seară la o şedinţă a PNL. Reprezentantul liberalilor, Nicolae Neagu, fost senator din partea PD-L, s-a axat pe a aduce argumente împotriva celorlalţi candidaţi în loc să prezinte de ce e bun Crin Antonescu la Cotroceni. Aşadar de ce sunt ceilalţă răi: Vadim Tudor e un pamfletar comunist urlător, Becali e un creştin comediant, Geoană e bun dar îl apasă problema unui partid rău, iar Băsescu e "BABABAUL", răul suprem. Sincer, dacă până acum am fost în ceaţă până la gât, din această seară ceaţa m-a acoperit cu totul. Poate se va limpezi totul în cabina de vot.

Niciun comentariu: